Вправи для освоєння катання по горбах (могул)

Катання по лінії

Ця вправа моделює необхідність залишатися на одній траєкторії, зв’язуючи разом короткі повороти. Знайдіть слід від ратраку на снігу, або намалюйте лінію кінчиком палиці. Виконуйте короткі повороти уздовж цієї лінії, прагнучи зосередитися на рулюванні лижами, чітко перетинаючи лінію і контролюючи швидкість. Збільшіть складність вправи, попросивши партнера малювати лінію на малій швидкості, а потім постарайтеся не обганяти його. Така менша чим зазвичай швидкість моделює необхідність чітко контролювати швидкість на горбах.

Спуск по гребеню

Ця вправа допоможе підняти ваші здібності виконання коротких поворотів на наступний рівень, і поліпшити зв’язок між горбами. Знайдіть гребінь або вал, залишений ратраком. Цей гребінь має бути направлений зверху вниз, як лінія в попередній вправі. Наявність гребеня додає третій вимір вашим коротким поворотам, також як наявність горбів робить катання складнішим. Виконаєте попередню вправу уздовж гребеня, зосередившись на контролі за швидкістю в кінці кожного повороту. Також зверніть увагу на підтримку контакту носок лиж зі снігом шляхом постійного тиску на подушечики пальців ніг і черевик.

Зв’язані хокейні зупинки на горбах

Щоб ще раз зрозуміти, як це просто – виконати безперервний спуск по горбах без помилок, зайвого набору швидкості або траверсів безпеки, розіб’ємо техніку на найфундаментальніші , і виконаємо зв’язані хокейні зупинки на горбах. Встаньте впоперек лінії схилу початку переднього схилу горба. Відштовхніться і направте лижі горба. Рулюєте у напрямку м’якого переднього схилу наступного горба і виконайте хокейну зупинку в цьому місці. Після повної зупинки повторіть цей же маневр на наступному горбі. Єдина цієї вправи від реального спуску по горбах – динамічніша траєкторія спуску і наявність моменту повної зупинки.

М’яка робота стегнами

Оскільки техніка гірських лиж в основному полягає в роботі ніг, подумайте про могул як про поїздку ваших стегон зверху вниз по горбах. У попередній вправі стегна здійснювали рваний рух на передньому схилі горба, перш ніж перейти до наступного. Щоб перейти на вищий рівень катання, пом’якшите роботу стегнами, дозволивши їм плавно пройти цю фазу контролю швидкості, не роблячи повної зупинки. Перш ніж загальмувати дуже сильно, направте стегна вниз у напрямі улоговинки між горбом, на якому ви знаходитесь, і тим, на який ви дивитеся. Це рух стегон у бік долини робить завершення повороту плавнішим, і допомагає вам виштовхнути носки лиж у напрямку заднього схилу горба.

Педаль

У міру зростання вашої майстерності, ви переростете гальмівну опору-закантовку на передньому схилі горба, і захочете рухатися на вищих швидкостях. Щоб це зробити, треба поглинати кожен горб, коли ви проходите над ним. Базовий рух поглинання відбувається нижче за ваші стегна. Розпрямляйте ноги, щоб заповнити улоговину, потім скорочуйте ноги щоб поглинути горб. Хороший спосіб цей рух – уявити що ви катаєтеся на велосипеді із єдиною педаллю, на якій поруч розташовуються обидві ваші ноги, а крутиться ця педаль у зворотному напрямі. Обертання педалі одночасно двома ногами моделює рухи ніг на горбах. Спочатку ваші ноги зустрічають горб і поглинати його, а коли ваші стегна проходять над горбом, ноги розпрямлятися у бік заднього схилу горба, щоб заповнити улоговину.

Вибухові горби

Оскільки просунутий лижник вибирає пряміший шлях між горбами, він набирає велику швидкість, і має менше часу на її гасіння в кожному повороті. Основний метод контролю швидкості, що використовується експертами, полягає у виконанні якого-небудь повороту на передньому схилі горба. Проте експерти також використовують гнучкість лиж і черевик, щоб поглинати енергію, яка інакше перетворилася б в непотрібну підвищену швидкість. Це вимагає додаткового тиску і направлення лиж прямо на передній схил горба. Щоб спробувати таку просунуту техніку, встаньте на верхівку горба і виберіть горб прямо під вами. Спускайтеся на вибраний горб під невеликим кутом, прагнучи прикласти достатню силу до носків лиж, щоб прогнулися за формою горба, коли наїдуть на нього. Коли пройдете горб, замортизуйте віддачу від горба і лиж, згинаючи ноги, а потім підіть убік на траверс. Тепер виконаєте той же маневр в інший бік. Постарайтеся повторити тойже рух на двох послідовних горбах. Прагніть відштовхувати горби, не даючи їм відштовхувати вас.